Glume




Eu visam odinioară

Că cântam în piele goală,

La Paris... a fost un vis J




Fata stă la balcon, şi vede că pe stradă merge un om.

 Fata strigă brusc către om:

 - Omule!  Mi-e teamă de tine!

 -De ce vă este frică de mine?

 -Că o să mă violezi.

 -Cum naiba să te violez când tu stail la balcon iar eu sunt jos?

-Păi mă scobor eu jos...:)





Stirlitz  a trecut graniţa neobservat. Despre acest lucru a aflat din ziarele de dimineață.



- Mamă, tu chiar mă iubeşti?

 - Bineînţeles, fiul meu.

 – Dacă mă iubești, te rog să te căsătorești  cu unchiul care vinde acum  inghetata la colţ , iar peste 5 ani cu diresctorul universității...







Vine un om la operație, se așează pe masa de operație apoi vede că vine  doctorul mort de beat și începe să repartizeze instrumentele.  Omul indignat spune:

 - Doctore, esti beat!

 - Eu?  Stare de ebrietate?  - Şi un zîmbet şiret, spune: - Acuș  vine  și chirurgul ...







Doi polițiști se joacă cu o bombă.  Vine  căpitanul de poliție

 - Hei!   Ce  naiba faceți ? Ea  acuș va exploda.

 – Nu-i nimic , noi mai avem una!







În biroul medicului  vine  un om, cu mîinile tremurînd.

 - Ai băut?  – întreabă  medicului.

 - Nu chiar.  Eu  mai mult am  vărsat.





Soţul vine acasă şi îşi găseşte soţia în pat cu iubitul ei.

 - Ce e asta întreabă el?

 Soţia se scoală,  merge  spre  bucătărie , mormăind:

 - Ei bine, acum iar vei incepe cu acuzaţii, suspiciuni și  absurdități ...!?





Un poponar  la  război.  Începe să povestească :

 - Stau, înseamnă că în tranşee – pulbere, noroi.  Deodată, din spatele unui deal vine un german.

 Ehehei!  Un  blond frumos ,cu  ochii albaştri, mâneci  laminate la nivelul coatelor, piept

 păros.   Cum mă vede îmi spune :

-Mâinele sus, ( face aluzie la....)

 Şi i-am spus:

- nu  e momentul potrivit.

 Patria este în pericol...





Se întâlnesc doi tătici la maternitate.

-        Salut, sotia a nascut un fiu, ce fericire.

-        Cum îl vei numi?

-        Dolar

-        De ce?

-        Ca să crească mai repede?





2 prieteni  au cumpărat un pat.

Unul dintre  ei se culcă și doarme pe el, după un timp prietenul îl împinge de pe pat pe podea și se culcă el.

... pe la miezul nopții aude un țipăt

-        Prietene, ajută-mă,  nu pot să mă dau din pat,  nu pot să dau de podea...







- Prietene , permiteţi-mi să-mi  exprim condoleanţele .  Am auzit că

 Dumnezeu a luat la cer a treia soție ...

 - Da, dar deja am luat pe a patra soție.





Vine un nou șef la o companie și chiar în prima zi strigă la secretară:

-        Unde e praful de pe masa de lucru, de ce naiba l-ai șters? Eu am scris în el un  număr de telefon important...







Un student  îi spune  colegului de cameră :

 – Unde naiba e cămeșa mea?

 Colegul  de cameră:

 - Am luat în spălătorie.

 - Oh, Doamne, ce să fac eu acum, acolo, pe mâinecă a fost scris tot cursul de istorie.







Vin 2 narcomani la un taxi și spun șoferului:

-        Poți lua 3 oameni?

-        Da, dar de ce 3? Eu văd doar 2 oameni...

-        Păi tu ce, nu mergi?






Comentarii

  1. Offtopic : cu dedicatie speciala http://www.claudiu-savu.info/2011/12/scrisoare-pentru-mosu-de-1-decembrie.html

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

daca va placut-comentati, daca nu atunci criticati.

Postări populare