De fiece dată când privesc în oglindă

Ah!

Tu, cea care citește
Scriu pentru lacrimi
Pe care nu le vezi
Adăpostite-n ochii tăi
Scriu pentru tristețe
Scriu pentru plictiseală
Ca ea să nu o cunoască.
Scriu despre morcovi
Scriu despre iepuri
Și despre sărutul lor
Pofticios (de)x2 delicios
Scriu pentru zâmbetul care-ți apare
Pe buza ta de fiecare
Dată când ochii îți licăresc
Scriu în numele tău
Că mâine e o nouă zi
Scriu că te iubesc
Ești atât de frumoasă!
Crede-te!

Privește-mă! Eu te privesc
Și te ascult când nimic nu spui
Chiar de-ți așterni o mască nouă
Eu rămân vechea ta prietenă din cui


Știu când, de ce și ce te doare
Știu fiecare vis, compromis
Știu fiecare pernă câte lacrimi are
Și batista câte a șters pe furiș

Te admir când te strâmbi în fața mea
Când îți ascunzi un defect perfect
Tu te întreci cu tine, nu te accepți
Și ajungi mereu pe locul doi
Unul e rezervat de așteptări...

De fiece dată când privești în oglindă
Ești tu, indiferent de cum arăți
Tandrețe nedomesticită, cu părul zburlit
Zâmbetul din tristețe, natural, nevopsit
Extenuată sau plină de forțe, gata să ataci
Ești iarăși tu, și pentru asta îmi placi.
...
Scriu despre iepuri, scriu despre morcovi
Și scriu despre vise

Comentarii

Postări populare