Fire codată de instincte primare, mă îndepărtez...

Pânze, catarge și pescărușii unui moment
Totul cuprins de retina ochiului îndrăgostit
Punte, florile tremurânde, de fantasme buchet
Și acolo un poștaș în pas la fel ca azi, grăbit

Haina de marinar mă arde, doruri interzise
Fluturat de vânturi ca nisipurile timpului, seci,
În oglinda apelor sărate, arginturi compromise
Și un valet, la fel ca azi, demodat, iarăși pleci?

Mă-ntreabă o voce de lumină sonoră scăldată
Ce să-i răspund, un Don Juan nu are apartament
Că-s îndrăgostit și ieri și azi, pentru prima dată
De ai știi că prima dată ține numai un moment...

Acum mă pierd ca o valentină, și ea mai visează
Porturi, mări, catarge străine de tine îmbrățișez,
Marinarii cântă-n suflet, albatroșii concertează
Fire codată de instincte primare, mă îndepărtez...

Comentarii

Postări populare