Sub fustă... (pamflet)

Drastic, ce fac fetele din băieți. Îl știam, asculta Rammstein, un prieten cunoscut în anii de liceu. Înalt, zdravăn, un fel de macho dacă doriți. L-am văzut peste ani, plimba o pisică lângă un bloc din Chișinău. Mda, pare incredibil, dar asta nu este ficțiune. Ținând cont că aveam ceva timp am mai discutat, rezervat, senzația că scoteam cu acul informația din el, am aplicat planul B și l-am întrebat ce ar zice de o bere mai în seara de hramul orașului. A refuzat, motivul? Pleca mai în seara la un concert de muzică orchestrală. Ce? Ei bine eu știu ce reprezintă muzica orchestrală, dar nu știam că 3-4 ani pot schimba atât de mult un om. Și avea un dulău enorm când îl văzusem ultimele dăți, purta lanțuri la blugi, acum stilat, papionul mai lipsea și era băiatul la 4 ace. Se scuza și răspundea la telefon atât de frecvent încât ai spune că era un diplomat însărcinat cu o misiune secretă. Hramul orașului, dispoziție cât priveai cu ochii și eu bine dispus, dar el, parcă vrăjit. Avea și o voce, mai că jumătate de gură. L-am întrebat dacă nu este bolnav. Nu. Acesta a fost răspunsul și a plecat. Mi-am cerut scuze dacă am fost indiscret, vorbesc direct și am cruda convingere că atunci când cineva nu răspunde imediat, inventează o scuză sau mai rău, o minciună. Nu vreau să-l critic, e un tip ok, nu-l știu așa de bine ca să dau un verdict. Ei bine, acest articol este despre tipii de sub papuc, să nu fie confundați cu afemeiații sau fustangii. Mie îmi place să fac curte fetelor, dar mai tare îmi place să am o discuție intelectuală totuși și cel mai tare: să rămân liber. Ceva îmi amintește de Shakespeare cu Îmblânzirea scorpiei. Nu sunt tipul de sub papuc, pentru că sunt scorpion și încăpăținat, chiar dacă mă târâi în genunchi după ea, am un ac rezervat, altceva e dacă îl voi aplica. O fată nu mă poate transforma în una din prietenele ei, dar mă poate păstra ca prieten. Inițial te numește cu un diminutiv, senzația că cei 22 de ani ai tăi în ochii ei sunt undeva 5, îi rămâne să te îmbrace în fustiță și gata ești sub papuc la propriu. Wtf? Ești bărbat sau ce, lasă să cânte și găina, mai ales când dormi, dar atunci când te trezești, ia-te în mâini și pune muzica ta. Te îmbracă ca o păpușă, te personalizează, ești tipul de agendă vie. Când ați văzut un tip să ducă geanta unei fete (ah, da, și eu am dus-o de câteva ori). Hai să schimbăm temă. Mă sună ea și dacă nu răspund îmi va face seara coșmar. Plec, vă pup, da dragă… imediat.

Comentarii

Postări populare