Taci, nu seduce momentul!

Taci, nu seduce momentul! Când te sărut ține-ți cuvintele acasă. Comentariile vin mai apoi. Pentru moment, simte! Lasă-te topită ca să te savurez așa cum ești, reală și enervată. De ce enervată, habar nu am, spune-mi tu, dar mai târziu. Sincer, cuvintele sunt inutile în astfel de momente, tot ce contează: suntem ceea ce simțim.
Ms.
Ce zgârcit sunt în cuvinte, nu am putut să-ți spun cel puțin un mulțumesc. Cum e să mulțumești pentru un sărut? Teribil, pentru că nici tu nu-mi mulțumești. Rămânem fiecare cu porția sa de secrete, ne gândim ce va spune, deci nu facem... sper să fiu înțeles, adică îndrăgostiții, deși cred că vor rămâne veșnic împreună, rămân veșnic cu porția de taine “rușinoase” . Se întreabă, pentru cine?
Îmi rămâne doar să-ți scriu, acum când revin în ochii tăi prin cuvinte, pentru că asociezi scrisul meu cu mângâierea mea. Voi sărut plicul și-l voi trimite. Dacă a citi e sexy, oare cum o fi când scrii? Mint cei care spun că pot reda satisfacția sexuală prin scris. Hormonul fericirii nu se redă în scris, în schimb lectura unui produs finit, e altă treabă. Carpe diem, atât.
Nu știu cum se numește nebuneala care ne cuprinse, nu știu cât va dura. Aș vrea să nu știu nimic, să mă conduci prin labirinturile cunoașterii. Ca în mitologie firul de ață ce duce spre libertate, ei bine, vreau ca tu să mă aștepți la celălalt capăt.
 — 

Comentarii

Postări populare